رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ترور «اسماعیل هنیه» نشانه شکست صهیونیست‌هاست 

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» با اشاره به ترور بزدلانه رئیس دفتر سیاسی «حماس» توسط صهیونیست‌ها گفت: این اقدام مزبوحانه نشانه شکست و به بن‌بست رسیدن صهیونیست‌های غاصب است.
کد خبر: ۶۸۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ - 31July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع حافظان قرآنی دختر فرزندان کارکنان ستاد ارتش در شهرک شهید خوشرو، با بیان اینکه تا عنایت خداوند و قرآن نباشد انسان نمی‌تواند در این برنامه‌ها حضور داشته باشد، اظهار داشت: همین که این توفیق الهی نصیب شما دختران عزیز شده است، یعنی خداوند شما را عزیز داشته و مشمول دعای خیر اهل بیت (ع) قرار گرفته‌اید. یعنی قرآن شما را شایسته پذیرش سر سفره بی‌کران خود دانسته است.

شهادت «اسماعیل هنیه» نشانه شکست صهیونیست‌ها است 

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه باید از خانواده شما تشکر کرد که به آینده شما اهمیت داده و شما را در این مسیر قرار داده اند، افزود: مسیری نورانی‌تر از مسیر قرآن وجود ندارد، همه کسانی که در دنیا به سعادت کامل دست می‌یابند از مسیر قرآن قله‌های سعادت را فتح کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: پشتیبانی از چنین برنامه‌هایی قطعا هزینه‌های مادی و معنوی زیادی دارد؛ اما خداوند به کسانی که به قرآن او اهتمام می‌ورزند و احترام می‌کنند و برای ترویج آن گام بر می‌دارند، برکات زیادی در کار، مال، عمر و عاقبت بخیری فرزندانشان می‌دهد.

وی در ادامه با تشکر از فرماندهان قرآنی ارتش که بستر لازم برای پرداختن به مباحث قرآنی را فراهم کرده اند، تصریح کرد: باید دانست که وقتی شما قرآن را حفظ می‌کنید، قرآن نیز شما را در برابر شیطان، انحرافات و لغزش‌ها حفظ می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تاکید بر اینکه باید همواره تلاش کرد تا ارتباط‌مان با قرآن برقرار باشد، عنوان کرد: انسانی که در تمام لحظه‌های زندگی اش با قرآن ارتباط داشته باشد، می‌تواند به یکی از ستارگان معنوی آسمان معارف دین تبدیل شود و این ارتباط مداوم در زندگی شما تحولاتی بسیار فراوان در سرنوشت، زندگی شخصی، اجتماعی، دانشی و علمی تان دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: قرآن برترین راه رسیدن به خداست، اما باید این مسیر را پیوسته و آهسته طی کرد، تا به آن قله هدف‌گذاری شده دست یابیم.

وی در پایان با اشاره به ترور بزدلانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی «حماس» توسط صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: این اقدام مزبوحانه نشانه شکست و به بن بست رسیدن صهیونیست‌های غاصب است. قطعاً خون شهید هنیه برای صهیونیست‌ها درسر ساز‌تر از خود اسماعیل هنیه خواهد بود و اگر اسماعیل هنیه تا امروز یک نفر بود، از امروز به بعد تبدیل به هزاران هنیه خواهد شد و این خاصیت خون شهید است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار